Demetanne Sezeryan doğum yaptım 7 buçuk ay önce 40 im çıkınca bir kere adet oldum sonra hic olmadım 3 aylık korunma iğnesi oluyorum onunla ilgisi olabilir adet olmamam normal mi
Oglusm Demetanne iğneden kaynaklıdır bence çünkü bende hemsireye 3 aylık iğneyi sormustum bana adeti komple kesiyor demisti bende vurulmamistim o yüzden
Elfvli Demetanne ilk aezeryanimda 9. Ayda regle oldum. Simdi 6 ay geçti henüz olmadım. Gecen gün ciddi kasik ağrım oldu. Regle olur gibi ama henüz birsey yok. Bende bekliyorum.
kamusbuglem Demetanne bende 2 kere oldum diye hatırlıyorum bu ayda olcak gibi sancım oldu ama bi türlü olmadı 2 hafta geçti kan testi verdim gebelikte yok neden böyle acaba