AlmiraninAnnesi11 böyle bir uyku eğitimi şekli yok. Bebekle anne arasındaki bağa ciddi zararlar veriyor. Bebek uyurken de yemek yerken de yürürken de ağlarken de destek ister, isteyecek, istemeli. Anne baba da bebeğin destek istediği her an yanında olmalı. Ağlayıp ağlayıp susması öğrenilmiş çaresizlik. Bebek kimsenin ona yardımcı olmayacağını artık öğrendiği için çaresizce ağlamaktan vazgeçip uyumaya çaılışıyo. Çok acı, çok ilkel ve çok sağlıksız bi “yöntem(?)”