3-4 aylıkken almıştık kışın kullandık ama yazın arabayla gezdik hep. kızımla tek başıma gezmek istiyorum araba otobüslerde zor oluyo bu kanguruya sırtı bana dönük oturtsam bi sıkıntı olurmu? veya bişeyle dedtekleyebilirmiyim? bacakları rahatsız olur gibi sanki ya keşke çift yönlü alsaydım🤧