Artık 22 aylık , daha önce 1 hafta sırtını sıvazlayarak uyutmayı deneyip basarmıstım ama gece cok uyanıyo ve sallanmak istiyo , yok mu şöyle moral olucak birileriii bebeğim bir anda kendi bıraktı büyüyünce uyucak dicek annelerrr ( bu aradq salladıgıma hiç pişman olmadım , sallamak zararlı seklinde boş konuscak olan yazmasın)