Dyy Arkadaşlar merhaba kızım 11 aylık bende 6 aylık hamileyim bu zamana kadar emzirdim ama bu hafta artık kesmem gerekiyor tiksinmeden kessin istiyorum önerisi olan varmı
Dyy Emekleme dönemine geldik benimde değerlerim çok düşük geldi doktor 4 ay önce kesmemi söylemişti dayandım ama sanırım artık yetişemiyorum diye
devrialemsah tiksindirmeden malesef olmuyo keza bebeğiniz küçük anlatsanız anlamayacak anlatmayı deneyin tabiilk önce ikna etmeyi bizde hemen hemen böyleydik sabır taşı işe oldu mecbur ben son aya kadar emzirdim hemen benen ama değerleirm iyiydi