Bu aralar herhalde bebeklere bulaşıyor ya bize geçmedi nerden geldi buldu bizi anlamadım dışarı çok çıkan biride degiliz hafta da bir oda açık havada kendi aracimizla dolanıp geliriz oğlum geçen hafta Corona oldu daha 11aylik çocuk öldü öldü dirildi ya resmen çok şükür geçti bir hafta sürdü sadece kuru öksürük kaldı üstünde ona ne yapabilirim varmı bildiğiniz bı şey