İlk 20 gün genelde hep uyuyorlar bende çok korkuyordum niye uyuyor diye 20 günden sonra değişiyor yenidogan sarilik olmasın diye 2 saatte bir altını açıp uyandırıp emziyordum sende öyle yap canım 2 saati geçince kan şekeri düşüyor bebislerin mutlaka uyandir