Kizlar yaklaşık bir saat önce kadar bebeğim arabanin arkasında pusetin içinden kaydı sanırım anlamadan arabanın içine kaydı. Kalın battaniye ile sariliydi. Telaşla birden kucağıma almaya çalıştım. Battaniyelerin içinde kayboldu gibi oldu o telaşla kucağıma aldım. Sanırım bir ara kafası aşağıya gelir gibi oldu yada geldimi bilmiyorum anlayamadım. Çok kötü bir andı. Vücudunun bir yerinde birşey yok şükür. Ellerini bacaklarını oynattık ağrısı birşeyi yok. Şuan ben bebeğimi uyuyayım mi ne yapabilirim böyle bir durumda