Kızlar geceleri çok iyiyiz. Ama uykuya dalana kadar en az 1-2 saat uğraşıyorum zaten sonra yine emzir yine gazınu çıkar vs derken 3 saati buluyo ağlaya zırlaya bi salla bi kucağa al derken zorla dalıyo ve 3-4 saat uyuyo uyanıp emiyo tekrar öyle. 8-10 saat uyuyo sonra uyanınxa sabah bidaha uyutmak ne mümkün. Gözünden uyku akıyo. Gaz desem ıkınmıyo ağlamıyo. Aç desem mamayıda deniyorum istemiyo. Ama uyumuyo. Beş dk dalıyo sonra geri ayılıyo. Dedim düzensiz emziriyorum düzenaiz yatırıyorum ondan mı. 1.5 saat uyanık tutup emzirio yatırmayı deniyorum oda yok. Beş dk sürüyo açıyo gözünü. Neden yapıyo anlamıyorum perişan oldum. Duşa sokuyorum oda yok. 4-5 sqat uyanık tutuyorum oda yok. Müzik beyaz gürültü oda yok. Kucakta uyutup bıraksam oda yok. Ayakta sallıyorum ayağımda uyuyo yarım saat. Eğer bıraksam ayılıyo zaten. Düzelir mi nolur. İşte öğlen uykusuna yatırdım ikinci uykusu vs diyosunuz çok özeniyorum o düZene biner mi