Asiienur konuşmamasından çok anlamıyor beni dediğinize takıldım ben. Mutlaka psikoloğa götürün kimseye söylemek zorunda değilsiniz. Önce değerlendirme yapıyorlar size sorular soruyorlar ona göre gelişimini ölçüp kaç yaşa tekabül ettiğini size söylüyorlar. Bizde 2,5 yaşında gitmiştik dil gelişimi 1 yaş çıkmıştı onun dışında motor becerileri, komut alması, algısı yaşına göreydi. Bize kreş önerildi. Oğlum beni anlıyor ne dersem yapıyor ama konuşamıyordu. Ekran 0 zaten söylemiyorum bile onu