Melekbebek35 50 günlük bebeğim gece 3gibi uyuyor sabah 9 da kalkıyor. Öğlenleri 10 dk ben sallarsam uyuyor sonra sallamayi bırakınca uyanıyor. Doğru düzgün öğlen uykusu da yok normal mi bu durum . Birkaç gündür bu şekildeyiz çok yorgun ve uykusuzum
elifdedim Melekbebek35 kız normal değil yenidoğan sayılır o daha sürekli uyumusa lazım sıcaktan falan bunalıyodur belki bi derdi vardır
twofruits Melekbebek35 gündüz ortalama 1-1.5 saat uyanıklık süresi vardır bunu takip ederek rutinlerle uyutmayı deneyin uyku eğitimi olarak araştırın beslenme alt değişimi uyku vakti gibi konuşmalarla uyutun bi süre sonra rutine alışıp yatma zamanı geldiğini anlar saat kavramı olmadığı için düzen sever tek destekle uyutmaya alıştırın 4. Ay atağından sonra uyku eğitimi vermek isterseniz tek destek rutin ve uyku aralıkları düzenli olursa zorlanmadan desteksiz uykuya geçersiniz
Melekbebek35 Haticerdogan Aaa bende okudum şimdi sizinkini. Bilmiyorum ağlama da yok kıpır kıpır uyumaya çalışıyor uyuyamiyor ama bu gece daha iyiydik