evlatcan bu aylarda meme reddi yaşanıyor malesef bizim de olmuştu bir aya yakın uğraşmıştım. Emmiyordu açtı açlıktan uyuyamıyordu ağlıyordu sürekli zar zor uykuya geçirirken veriyordum uykuda emziriyordum sürekli. Yani vazgeçmeyin merak etmeyin geçiyo. Gezerek emzirme, yatakta ya da pilates topunda zıplayarak emzirme vs deneyebilirsiniz. Bir de zorlamayın iyice uzaklaşıyorlar. 2-3 saatte bir beslenmeleri normal kabul ediliyor zaten uykuları da hemen hemen ona denk geliyor. günlük de yeteri kadar çişli bez alıyorsanız sıkıntı yoktur