Brutal-Betty bence alaturkalarin genelinde var bu sorun dediğiniz gibi. Benim evimde de 2 tuvalet vardı ben alaturka olanı evlenirken kapattirip o küçücük alanı çamaşır makinemi havlu dolabımı vs koymak için değerlendirdim ama alaturka tuvalet boruları olduğu için orda tuvalet olmamasına rağmen kapısını açtığımızda koku geliyor maalesef kışın özellikle oranın camını da kapadığımız için kapisi da genelde kapalı durduğu için kapıyı bi açıyoruz bazen o kadar yoğun bir koku oluyor ki bazen diyorum iyi ki burda tuvalet yok bir de tuvalet olsa evde durulmazdi herhalde