Kızlar bebeğim 4 günlük henüz ve yoğun bakımda kalıyor durumu iyi çıkacak pazartesi günü inşallah🙏 Evde makinayla hep sağma yapıyorum, bol su içiyorum.. humana emzirme çayı aldım içiyorum rezene içiyorum ama süt hala gelmedi korkuyorum gelmeyecek diye, neden böyle oldu sizce? Napabilirim? Bebeğim 1 ay erken doğdu bu arada