Sevgilibebem Canim merhaba Benim bebeğimde de yüksekti Endokrin bölümüne götürdük biz kan tahlilleri yapıldı Sende var mi tiroit benim oğluma benden geçmişti kandan geçebiliyor dedi profesörumuz takip altinda kaldi ben ilac kullaniyorum hergun bebeğime vermedi 3 ayda bir kontrole gittik 10 aylık oğlum değerleri düzeldi bi sıkıntı kalmadi şükür doktorumuz gelmenize gerek yok dedi