Merhabalar ,3 ayllık bebeğim var ..sezaryen doğum yaptım ,doğum sonrası enfeksiyon çıktı ,crp 150lerdeydi 1 hafta hastanede yattım ,ilaç kullandım en son 13 e düştü ..dr artık zamanla düşer dedi ama geçen ay aşırı kanamam oldu crp 20 ye cıkmıstı..toz antibiyotik kullandım tekrar 11e düştü .ama iki gündür yine lekelenme tarzında kanamam var ..affedersiniz sümüksü bir akıntı gibi kahverengi daha çok ..bu akıntı veya lekelenme normal mi sizce yani yaşayan var mı böyle bir şeyi ? Yoksa benim enfeksiyon ile ilgili olabilir mi ? Aetık doktora gitmek de istemiyorum ,bebekle de çok zor oluyor :( ama bu zıkkım akıntı kanama neyse geçmedi bir türlü ..ayrıca aşağıda yanma da hissediyorum ..neresi onu da anlayamıyorum .dikiş yeri mi idrsr yolu mu ..😵💫😔