Kızlar doğum yapalı 37 gün oldu, kanamam bi ara kesildi tekrar başladı en son 1 gün kesildi tekrar başladı ama arada regl sancısı çekiyorum kanamamın miktarı biraz fazla doktorum regl olabilirsin dedi, fakat bugün bi et parçasını desem kitlemi desem bi kitle geldi misketten biraz daha büyük nasıl korktum doktoruma attım kan pıhtısına benziyor dedi hafta içi gelde ultrasonla bakalım dedi tedirgin oldum, ağla ağla bi hal oldum başına gelen varmı 😖😞