Bebeğim 55 günlük. Başından beri meme ve mama ilerliyoruz. Biberonu da memeyi de çok güzel tutuyordu. Son zamanlarda meme yettiğinde mamayı baya azaltmıştık. 3 gün önce sütüm yetmedi mama yapıp verdiğimizde birden öğürmeye başladı ve ne yaptıysak almadı. O anlıktır dedik bıraktık. Gün içinde tekrar denedik biberonu tutmayı bile beceremedi sanki 1 buçuk aydır hiç içen o değil ağzını bile kapamıyor. Sağdığım sütü de biberonla içmiyor. Her gün deniyoruz ağlamaktan katılıyor. Ağzını kapatıp içmeyi bile denemiyor. Bu seferde karnı doymuyor napcağımızı bilemiyoruz. Tamam mama vermeyelim diyorum ama sağdığım sütleri de veremiyoruz. Evden dışarı asla çıkamıyorum 😢 başına böyle birden biberon reddi gelen var mı düzelir mi