Merhaba hanımlar. Neredeyse 10 gün oldu grip olarak başladım ama hala devam ediyor. Acaba salgın mı yoksa başka birşey mi diye başına gelen var mı sorayım dedim. Sarı bi su akıyor resmen. Ve sürekli balgam geliyor. Virüs atlattık onunla bi ilgisi var mı? Bu şekil şikayeti olan oldu mu virüsken