Kızlar e nabizdan baktım böyle yazıyor daha doktorla konuşmadık. Bugün kan vermiştik. Sonucu çıkmış. Orda değer normal diyor ama İnternete baktığımda da yüksek gibi duruyo. Ya kafam karıştı. Yüksek mi bu değer? Bu arada ateşi kusmasi ishali hiç biseyi yok. Lütfen bilenler cevaplasın