Nursenamom Merhaba güzel anneler ben doğum yapalı yaklaşık yedi ay oldu 3 4 gün önce dikişimin kenarında bir şişlik vardı bugün de baktığımda şiş olan bölge de bir morarma var bu durumu yaşayan oldu mu yardımcı olursanız sevinirim