Kızlar bebeğim 6 aylık bebek arabasıyla dışarı çıkamıyorum tek başıma çünkü oturduğum yerde asansör yok ve çok merdiven var bebek arabası e bebekten almıştık bu trawel sistem 3 parça olanlardan rahat ama baya hantal ancak eşimle çıkabiliyorum o arabayı indiriyor çıkarıyor ben bebeğimi taşıyorum kanguruylada uzun Bi yere gidemiyorum uzun süre sonra sıkılıyor maması vsdir zor oluyor bastonlarda erken diye düşünüyorum sisler nasıl dışarı çıkıyorsunuz bebek arabası hafif varmi bildiğiniz çok pahalı olmayan birsey