Vivensenin malları i genel olarak beğenmiyorum ama bı bim kadar da kötü değil trendyoldan tüm ev eşyalarını aldım sayılır kendimiz kurduk hepsini ekstra kurulum bedeli ödememek için bebek odası olarak değil de kızımın da tüm eşyalarını trendyoldan aldım dolap beşik vs