Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük ,memeden başka birşey istemiyor bebeğim ,bu durumdan memenunum ama doyuyormu bilmiyorum , çiş kaka yapıyor , ama yinede korkuyorum aç kalır diye ,mama verdim bir kaç kes almadj ağzına ,sütü sagıp verdim o zamanda almadı biberon ağzına … Emziriyorum uykuya dalıyor 10 dakika uyanıp yine emziriyorum ,gece emziriyorum işhatlı emiyor maşallah ama işte ana uzun emziremiyorum nedense ama sık sık emziriyorum ,benimle aynı olan var mı???