Bizde de aynı sorun var. Doğduktan 1 hafta sonra alçı tedavisi başladı. 5 hafta boyunca haftalık alçılama oldu, sonra ameliyat sonra 3 hafta süren alçı yapıldı. Şimdi ayakkabı giyiyoruz. Herşey yolunda. Ayağa masaj da yapıyoruz. Sonuç güzel ilerliyor. Sizde son durum nedir?