Esra1202 Kizlar nasil yaptınız kac gunde inek sütüne alıştı. Biberonla mi bardakla mi verdiniz. Memeyi kestik 2 yasta. Sute başlayacağız doktor günde 1 bardak yeter dedi
Alpingo Esra1202 2 yaşta artık biberona gerek yok:) ben pipetle yada bardakla veriyorum 2 gündür cok içmiyo ama
SeninAnnenBirMelektiYavrm Esra1202 5 yaşında benim kızım hala süt vermemeye çalışıyorum. Bağışıklığını düşürüp hasta ediyor
Esra1202 Deletedmom5284 yaa sut evet cok saglikli degil aslında.ama iste gunde 1 cay bardagi kadar bile icse belki faydasi olur. Doktor yari yarıya sulandırıp ver demişti ağır olurmuş