Kızlar merhabalar 1 ay 3 günlük bebeğim var ve bugün gündüz 3 den belli sürekli ağlıyor memeyi başta güzel emiyor daha sonra kakasını da güzel yapıyor ama tekrar meme istiyor bende verdiğimde çok ağlıyor durmuyor hiç sinirleniyor . Ne yapmam lazım şaşırdım kaldım lütfen yardım edin. O kadar da uykusuzum ki size anlatamam