Ballar İyi geceler sevgili anneler kızım 6 aylık ve bugün 6. Ay aşımızı olduk şu saat olmuş hala uyumuyor ateşi var evde calpol yoktu paranox fitil yaptım ama yarım kullandım sizce bi sıkıntı olurmu
HamzasMomy Ballar sorun olmaz neden olsun.. Paranox s demi verdiğin fitil? Birde sadece Paranox olanlar var onlardan sağlık ocağındaki doktor verme iyi değil dedi
rzgarm2121 Ballar o fitil hem ateş hemde uyku ilacı onu sakinleştirecektir bu tür ağlama krizlerin girerse doktorum ver demişti bide günde en fazla ikii sefer vermek lazmmş oda yarım yarım yani ben faydasını gördüm gecmiş olsun
Annesinin1tanesi Ballar geçmiş olsun 🙏 bişe olcanı sanmıyorum bnm kızımında 1 saat önce ateşi 38.5 çıktı calpol verdim ve suya üzüm sirkesi dökp alnını koltk altnı ayaklarnı sildm çok şükür düştü ateşi aklnda bulunsn üzüm sirkeside ateşi düşürüyor
Metmoms Ballar bir sıkınti olmaz merak etmeyin bizde iki gun once 6. Ay asilarini olduk bende dun aksam fitil attim. Hatta doktorumuz artik yarim degil tam fitil verebilirsin demisti