Denizklndr ben kalırsa buzluğa atıyordum kendim için özellikle 1-2 dilim çıkarıp yiyordum kahvenin yanında. Çok uzun süre kalırsa tadı bozuluyor maalesef. Havuçlu cevizli, üzümlü, damla çikolatalı falan hep atıyordum. Bir püf noktası şu buzluktan çıkarınca kendi kendine çözünsün. Buzluyken ısıtmak için fırına falan koyarsanız çok kurutur