Ben 5 aylıkken yaptırdım, o şişlik ve morluk oluyor. Bize sünnet olduğu gün dahil 1 hafta ılık suya oturtun demişti. Her gün duş aldırdık. 2.gün bandajlar çıktı zaten, kremleri düzenli kullandık. İlk Çiş hariç hiç sorun olmadı, ateş vs çıkmadı. 1 hafta sonra bütün dikişlerimde atmıştı,şişlik,morluk gitti, tamamen normale döndü