Tuba belki de benim açtığım posttan bahsediyorsunuz 😔 telsiz aldım burdan birinden hemde parayı borç alarak bana bozuk asla çalışmayan ve inanılmaz derecede kirli iğrenç bişey gönderdi ertesi gün inst hesabını kapattı numarasıda kullanılmıyor denildi hala o şoku üstümden atamadım bende artık kimseye güvenmiyorum 😔😢 haram zıkkım olsun