Benim kızım da 18 aylık 2.hamileyim o yüzden bıraktırmak istiyorum zaten sadece gecelere emiyordu ama ne biberon ne emzik kullanmadığı için çok zor oluyo benim için 5 gündür bırakmaya çalışıyorum başardım mı bilmiyorum ama 5 gündür ne gece ne gündüz hiç istemiyo ama geceleri çok fazla uyanıp aşırı ağlıyo bakalım nasıl atlatıcaz