Kızlar misafir geldiğinde emzirme işini nasıl yapıyosunuz. 3 aylık bebeğim var sık emmek istiyor. Cumartesi günü kadınlı erkekli sevdiğim insanlar gelecek(şehir dışından sabah kahvaltıya gelip akşam yemeğinden sonra dönecekler). Erkeklerin yanında emziremem, e bebeğimi alıp odaya geçsem uzun süre onlardan ayrılıcam sürekli. Onlar zaten yardım ededek insanlar ama ev sahibi olarak ikramlıklar, muhabbet vs konusunda uzun uzun sık sık yalnız bırakmak istemiyorum. Bi yandan uzun süredir gelmek isteyen sevdiğim özlediğim de insanlar, yani doya doya vakit de geçirmek istiyorum. Biraz sağım yaptım o bir kere idare eder ama bilmiyorum kalanı için kafamda pratik bi çözüm bulamadım siz neler yapıyorsunuz