SeninAnnenBirMelektiYavrm Sifa006 olduğuna göre demek olabiliyormuş 😄 ben 0+ eşim 0- kızım 0+ oğlum 0 -
Pediatrihemsiresianne Sifa006 pozitiflik ve negatiflik de çekinik ve baskın geni temsil ederler bebekler pozitife eğilimli olsalar da negatif olabiliyolar. Ben B+, eşim A-, oğlum B+
Ballizencefill Sifa006 ben 0+ baba A+ bebiş de A+ Anne baba pozitif olup bebiş negatif olabiliyor ama mesela bizim bebişimizin B grubu olması imkansız.