14 aylık bir kızım var doğduğundan beri hep anneciydi şimdi daha çok bana yapıştı tüm gün birlikteyiz bildiğiniz tepemde geziyor dibimden ayrılmıyor nereye gidersem arkamda akşam babası geliyor onda durmuyor hemen bana al deyip bana gelmek istiyor almazsam ağlıyor ne işimi yapabiliyorum ne birazcık dinlenebiliyorum benim gibi olan var mı aranızda ??