umayy34 tabi ,doktorum bazi yiyecekleri yemez reddedebilir belli zamanlarda demisti. Sakin zorlama bol bol emzir demisti o donemde. Mesela kasik reddi biberon reddi emzik reddi hepsini yasadim. Ornegin havucu bir ara agzina koymadi, dudagina degse oguruyordu. Sonra yumurtanin icine karistirip omlet gibi verdim onda da yemedi. Doktor besin reddi demisti. Tam hatırlamıyorum ama bir veya 2 hafta sonra kendiliginden yemeye basladi eline verdigimde. Bir de soyle bir sey yasadim. Mesela yumurtayi kasikla verdigimde agzini acmiyordu ama elimle verdigimde hepsini bitiriyordu. Suyu mesela biberonla veriyorum asla icmiyor, ama cay bardagiyla 2 bardak iciyor. Siz de boyle farkli şekillerde verebilirsiniz. Almiyorsa da zorlamayin birbsure sonra kendiliginden yiyecektir emini.