p_ozget16 benim 4 buçuk aylık kızım 3. Ayından beri böyle malesef ne yaptıysam baş edemedim bir tek telefondan karpuz adam şarkısı var onu açıyorum onu seviyor biraz onunla oyalanıyor öyle tuvalete gidebiliyorum anca telefona tv ye alıştırmak istemiyorum asla ama yapacak başka hiçbişeyim yok mecbur kalıyorum benimde kimsem yok kızıma bakacak , sizin gibi ancak eşim gelince anca yemek , iş yapabiliyorum 😒