Kizima ek gidaya ilk basladigimda tek ögüne yeticek kadar yapiyodum israf olmamasi icin
Suan 15 aylik öglen onun icin yemek yapiyorum kalirsa bidahaki günde öglen veriyorum aksam yemeklerini genelde biz ne yiosak oda onu yiyor
Yada aksam yemeginden kaldiysa bidahaki gün öglen veriyorum.. Tek dikkat edilmesi gereken bazi sebzeler var tekrar isitmamak gerekiyo onun disinda sknti olmuyor