Bebegim_28 Bebelerinizi akşam saat kaç gibi uyutuyorsunuz, 21 aylık kızım, 9 dan sonra iyice zor oluyor durmuyor bende 10 gibi yatsın istiyorum. Sanki çok erken yatınca gece uykusunu alıp çok kalkacak gibi geliyor 🤷♀️ sizler kaçta yatırıyosunuz
BirAlparslanAnnesi Bebegim_28 20 aylık oğlum. 6.ayından beri yazları 20:30 kışları 19:30-20:00 yatmış oluyor düzenimiz bu şekilde
bebekzeynep Bebegim_28 27 aylık kızım 10 buçuk gibi uyuyor. Bana göre geç kalyr ama anca uykusu geliyr gündüz uyumzsa 9a uyumus olur ama
afraninannesii Bebegim_28 23 aylık kızım var gece yazın 8.30-9.00 kışın ise 8.00-8.30. Daha küçükler ve uykuya ihtiyaçları var
Sevgiguveen Bebegim_28 26 aylık 9 da yatakta oluyoruz en geç 9bucukta uyur gündüz uykusuda 1 -1,bucuk saat yapar yorulmazsa , 3 ay öncede engeç 8 bucukta uyurda . Ama bu duzende en geç sabah 8 de ayakta .0
Bebegim_28 BirAlparslanAnnesi sanırım bende artık düzene sokacam, saat 9 uyku saati ilan ediyorum 🤭oyaladım diye şuan uykuya dalamıyor, zorla uyutuyorum
Bebegim_28 bebekzeynep mutlaka gündüz uykusu uyur benim kız. Oyaladım uyutmadın bugün şuan zorla uyuyor sanırım uykusu saati geçince uykuya dalamıyor
Bebegim_28 Deletedmom5284 yani karışmıyorum derken, uyku mızırtısı olunca mı uyutuyorsunuz yoksa kendi mi uyuyor (uyku eğitimi gibi mi yani)
Bebegim_28 afraninannesii erken yatması işime gelir kendime zaman ayırırım 😬gece uykusunu alır da sabah 5 6 gibi kalkar diye korkuyorum, 🤭
Bebegim_28 Sevgiguveen ya şuan yaz tatilindeyiz, geç yatınca sabah da 9 9.30 gibi kalkıyor işime geliyor 🤭eylülden sonra erken kalksa da sorun olmaz bende erken kalkıyorum
BirAlparslanAnnesi Bebegim_28 valla benim oğlum gece 11 de de yatsa sabah 7 de ayakta akşam 8 de de yatsa 😂
Bebegim_28 BirAlparslanAnnesi aslında kendi evimizdeyken kızımda öyleydi(yaz tatili sebebi ile eşimin memleketine geldik) ama burda nedense geç yatınca geç kalkıyor, ama antalya da öyle değildi sabah erken kalkardı
Deletedmom5284 Bebegim_28 ilk 1 sene uykuyu geldiği gibi uyudu bana müdahale ettirmedi sonra bozuldu babası olmadan uyumamaya başladı geceleri babası uyuttuğu için iyice alıştı ona ve şu 1 senedir o yokken mahvoluyorum annemde falan kalınca çok zor uyutuyorum eşimde elleme ne zaman isterse o zaman uyuturum diyo gözlerini ovuşturmaya başlayınca hafiften oynaya oynaya yatağa gidiyorlar çaktırmadan 😂😂😂 en son bende ışıkları kapatıp kaçıyorum odadan Ben böyle yapma taraftarı değildim ama baktım ikiside mutlular artık ellemiyom valla ayy saldım bunları 🫠
bebekzeynep Bebegim_28 benim kızım gündüz uykusuna çok direniyor ya gündüz uyutrsam gece 11e kadr oturyr bizimle hic hoşuma gitmiyor bu. Gündüz uyutamsam daha çok küçük uyusun istyrm
Zezemeze Bebegim_28 geç yattığı zamanlarda da erken kalkıyor o yüzden bari erken yatıp uykusunu alsın ben de kafa dinliyorum akşamları :)
Bebegim_28 Deletedmom5284 ya özel olmazsa sizin kızın özel bi durumu vardı sanki kulak ile ilgi, son durumu ne oldu cihaz vs takilacakti sanki 🤭sizi happy momdan beri tanıyorum da🤭🤭