Oğlum 15 aylık haatalik geçirdi istahsizdi iki gündür çok şükür biraz biraz kendine geldi. Kahvaltı sevmiyor kalkınca 150 ml mama veriyorum 11 gibi iki yemek kaşık yoğurda ekmek dogruyorum bir kaşık ev yapımı reçel koyuyorum onu yedirip uyur. Öğlene sebze yemeği şehriyeli veririm ikindi muzlu yoğurt veririm cevizli. Üstüme 150 lik mama akşam da tarrhana çorbası gibi