kivirciginannesi Kızlar arkadaş için bakıyoruz da, çok standart şeyler var, sizlerin neydi🥰 Bizimki üzülmeyin kızlar güzel olan kazandı yazdırmıştı eşim, şimdiki aklıma saçma geliyor o zaman beğenmiştim😀
BsO kivirciginannesi Allah ayırmadıkça kullara o şansı vermiyoruz yazıyordu bizim arabamızda hala çok severim bu sözü 💕
Ebruli101 kivirciginannesi “biz mutlu son ile biten en güzel hikayeyiz ” an altta da “jandarma huzur ve güven verir ”😂😂
pogacayanakk kivirciginannesi özellikle hiç bir şey yazdırtmadım aşırı saçma geliyor on yirmi yıl öncenin modası arabanın önüne canlı bir çiçek bıraktırmıştım çok asil durduğunu düşünüyorum
BenBuyumSevgilim kivirciginannesi hayır tabikide ama yakında boşanıyorum mutluyum yazılı bir araba ile bas müzik eşliğinde şehirde tur atacağım kesindir..😁😂😂
Cigdematasoy1995 Bizimkisi; üzülme annesi kızın kalbimin birtanesi yazdırmıştı eşim. Biz kaçarak evlenmiştik de.