Deletedmom737383 Semra1111 Kuzum Optipro kullanıyoruz ikizlerim 2,600 diğeri de 2,300 doğmuştu sonrasında kilo verdiler 1,900 ve 1,800 kg düştüler şuan 3 ay 10 günlükler biri 6 kg 150 gram diğeri de tam 6 kg 🥰
Semra1111 Deletedmom737383 maşallah cnm çok iyi kilo almışlar. Benim ki 3400 doğdu sonrasında 3000 kiloya düştü em son 2 ay 25 günlük civarındayken 5800 dü benimkinin kilo alımı az
eserekli_kiz11 Hlal ben e bebekten aliyorum ama migrostada gördüm karton kutu için de https://images.app.goo.gl/rGSzzTxgH6czMvcR8
eserekli_kiz11 Teemo07 migros pahali ama ben ikisininde fiyatina baktim, e bebekte yeni zam gelmis ama migrosa gore daha iyi e bebegin internet adresinden verebilirsiniz siparisi kargoyla gelir size
Selin1234 Deletedmom737383 anladim benim kızım mama yemiyor ben yinede bir kutu bulunduruyorum bazen sütüm yetmiyor o zaman açıp kullanıyorum
Deletedmom737383 Rainnnn Yaaaaaaa şok oldum iletişime geçtiniz mi e bebekle durumu söyleseydiniz allahım kime güvenebilcez acaba
Aylin_07 İnternete özel sma 3 no 89 tl hala uygulamadan bakabilirsiniz bugun de mağazaya gidicem ordan da bakarım
Ruzgarveannesi1 Deletedmom737383 eczanelerde evet pahalı bizde Sma kullanıyoruz eşim 4lü paketi aldı trendyoldan baya uyguna gelmişti bir bakın isterseniz
Deletedmom737383 Ruzgarveannesi1 Evet dün de eşim baktı daha uyguna geliyor trendyoldan toplu alımda Migros online markette 1 kg kuponla beraber 130 a sipariş ettik
Edanrkeles 2maviboncuk süt zararlı diye biliyorum bir araştırın isterseniz ama siz bilirsiniz tabiki🥰
2maviboncuk Edanrkeles Valla ilk başlarda sulandırarak verdim 3gün takip ettim bi anormallik olmadı dr umuz normal sulandırmadan verebileceğimi söyledi bi sıkıntı yaşamadık çok şükür şuan 22aylık