3 ay 20 günlük. Dönmeyi öğrendi gece dönüp dönüp uyanıyor. Tam uyanıyor hemde. Gündüz emmesi uyuması çok azaldı. Düzgün emmiyor. Uykuya dalmadan geri kalkıyor. Kucakta yapış yapış oluyoruz. Gece gündüz çok fena. Dün gece 3 te kahkaha atarak uyandı😅 uzun süre uyumadı. Güç bela uyuttum 4:30 da yine aynı şekilde. Sonra 5:30 derken 9 a kadar uyumadı. Perişanım bu gün 😭😭