Kızlar 6 ay 27 günlüğüz emziriyorum biraz geçiyor zaman akşam y megi misal bugün tarhanamz geldi deneyeyim dedim azda olsa zar zor yedik işte 4.5 kaşık bide köfte vardı
az çorba zar zor oyunla yedi ağzını sıkı sıkı kapatıyor mız kiz landı aldım banyo yaptırdım falan emfdi bide okadar emdi ki sanki hiç yemek yememiş 🤷♀️
doktorr hergün vermeye devam dedi kendi avuç içi kadar
köfte belki ikisinden birini yer dedim ikisininde yaptım elime verdim köfteyi atıyor ağzına götürmüyor ama oyuncakları vs ağzına götürüyor elimle tutaym elimi kemirmeye başlar mama sandalyesinde yere atıyor herşeyi 🤷♀️ nasıl olacak bilmiyorum 7 aya girmeye az kaldı 😔