Muru Betul-08 benimde öyleydi aşırı bi şişlik yokSA o dikişlerin şişliği zamanla iniyor, 14 aylığız yeni yeni iniyor
Muru Rdn lazer dikiş yapıştırma mı deniyor bilmiyorum, şimdi sağ ve sol şişlikler geçti ama orta bölme hala şiş 🙈
lceLady Betul-08 kac ay oldu dogum yapalı?? Benımde oyleydi dr sordugumda düğüm yerleri geçecek demişti. Daha sonra gecmişti
Eylulllllll Betul-08 birebir öyle . Sağ taraf dümdüz . Ven de bunu merak ediyordum, demek ilk kesilen yer bu şekilde oluyormus , öğrenmiş oldum.teşekkürler 🌸