ZAlya05 ben sadece 2 ay anne sütüyle besledim sonra sütüm azalınca bir de bebeğim büyük doğunca mamaya başladım mecbur 4200 doğmuştu 4 gün önce kontrole gittim 8 kilo çıktı ama dediğim gibi biraz iri doğdu bebim bebeğim boyu da 68 cm, aptamil kullanıyorum ama memnun değilim bende değiştirmeyi düşünüyorum şuan hem mama Hem meme veriyorum , bence doktorunuza sorun hemşireyi boşverin