Size bırsey sormak istiyorum kızlar 7 aylık bebek ıcın beslenme rutiniz nasıl ben sbah kahvaltı yaptırıyrum sonra bıberon sutunu ıcırıyorum oglende corba sonra yıne formül sütü sonra aksam yemegı olarakta prınc unu muhallebı verıyorum gecede sbaha kadar kac kaez uyanırsa formül sütünu verıyorum bu sekıl dogrumu sızler nasıl yapıyosunuz