Leylamirza Merhabalar ben brezilya fönü yaptırmayı düşünüyorum 3 aylık bebeğim var sütüm neredeyse yok diyecek kadar az genellikle mama veriyorum bazen emziriyorum acaba sakıncası olurmu bu işlemi yaptırmamın bilginiz varmı