mamitime dün sabah geldi kurulu halde. Kalitesi güzel Demir’den sürüşü rahat kullanım kolay tam yatıyor rengi çok güzel açması kolay ama katlaması zor biraz. Önceki arabamda düğmeye basıp ipi cekiyordum şak kapanıyordu ama joie marka farkı sanırım dışarda kullanmadım henüz birde plastik kokuyor havalanması gerekir biraz