Msa0360 Hem meme hem de mama besleniyoruz ama mama daha fazla, aptamil kullanıyorum ilk günden beri ama sanki çok tok tutmuyor hemen acıkıyor birde kabız yaptı He birde az da olsa her mamadan sonra kusuyor, var mı önereceğiniz bir mama ?
Miniminnakbebe Msa0360 1 haftadır evolviaya geçtik ve güzel gidiyor öncesinde sma ve bebelac gold kullandık
1Beybiletto Msa0360 ilk 5 ay hipp combiotic olanını kullandım çok memnundum sonra fiyattan dolayı sma ya geçtik oda aldı başını gidiyor şimdi ama sma dan başkasına da geçmem icebildigi yere kadar içsin.
Miniminnakbebe Msa0360 çok anladığım bi konu değil maalesef ama araştırınca genelde onu önerdikleirni gördüm sanırım içeriği daha iyi meşhur markalara göre